Galeria:
pon - nie: 09:00 - 21:00
Cinema City:
pon - nie: 09:30 - 22:45
Carrefour:
pon - nie: 08:00 - 22:00
Bierhalle:
pon - czw: 13:00 - 23:00; pt - sob: 13:00 - 24:00; nie: 13:00 - 21:00
Oto Sushi:
pon - czw: 11:00 - 21:30; pt - sob: 11:00 - 22:00; nie: 12:00 - 21:00
Bydgoskie Centrum Sztuki:
wt - pt: 11:00 - 19:00; sob - nie: 10:00 - 16:00
Promocja

Sizeer z nową kampanią Cold City

Sizeer z nową kampanią Cold City

Sizeer przygotowuje ulice miast na nadchodzące chłody. W najnowszej kampanii COLD CITY stawia na komunikację digital, ukazując streetwearowy asortyment w zimnej, miejskiej dżungli.

Zgodnie z przyjętą strategią multibrandu Sizeer na rok 2018, głównym miejscem komunikacji jest przestrzeń miejska pokazana w różnych aspektach, kojarzących się ze streetwearowym lookiem. Wiosną miała miejsce odsłona kampanii CITYMADE SNEAKERS, w której postawiono na zabawę słowem, tworząc miejski słownik, a więc wspólny język, którym komunikujemy się z miastem, gdy nosimy sneakery. Pod koniec lata, wprowadzając nową kolekcję, tkanka miejska nadal odgrywała wiodącą rolę, tym razem pod hasłem CITY SQUAD. W najnowszej kampanii COLD CITY, miasto zostaje ukazane przez pryzmat mroźnej aury, podczas której sprawdzą się produkty z segmentu city outdoor i winterized sneakers.

Trzonem kampanii jest digitalowy content, zbudowany w oparciu o dedykowaną sesję zdjęciową oraz 20 wariantów video-GIFów. Sub-claim kampanii „Gif me some snow” podkreśla, że Sizeer nie boi się zimnych dni i śniegu w mieście, a zabawa słowem nawiązuje do GIF-owej formy komunikacji. Zaplanowane działania online przygotowano w oparciu o nowoczesne i pożądane jako content w social mediach rozwiązania, jak GIF-y, stereoskopy, boomerangi, kavalety. Kreacje zostały przygotowane przez Papaya Films i zespół Sizeer.

Kampania ma charakter omnichannelowy. Na czas jej trwania zaplanowano działania we wszystkich kanałach komunikacji sieci Sizeer oraz na wszystkich rynkach na których obecny jest brand, a więc: Polska, Niemcy, Austria, Słowacja, Czechy, Litwa, Łotwa, Rumunia i Węgry. Salony stacjonarne wyposażone zostały, zarówno w grafiki kampanijne, statyczne, jak i dedykowany GIFowy content digitalowy. Działania online kampanii obejmują wszystkie cyfrowe punkty styku z klientami, których bazę stanowi dedykowany landing page: sklep.sizeer.com/cold-city.

Data rozpoczęcia: 25.10.2018
Data zakończenia: 15.11.2018

Gdzie?

Sizeer

pon - nie: 9:00 - 21:00

http://sizeer.com/pl/

785 680 082

Branża: Obuwie i akcesoria skórzane, Sport i rekreacja

Jak trafić do sklepu?